Sala de premsa

Banyoles acollirà un cap de setmana Triatló Internacional del més alt nivell els dies 7 i 8 de setembre

Banyoles tornarà a tenir un cap de setmana 100% de triatló amb 3 proves esportives d'alt nivell. Els dies 7 i 8 de setembre tindrem els millors triatletes i paratriatletes del món competint a la nostra ciutat. A continuació us deixem la informació de cada prova esportiva:

· El campionat de Catalunya de Triatló en categoria Absolut i Open.

· La Copa del Món de Triatló.

· La Copa del Món de Paratriatló.

· El classificatori pel Campionat d'Espanya de Triatló.

FES-TE VOLUNTARI/A

Per aquest motiu, necessitem la teva ajuda! Suma't a la comissió dels voluntaris del triatló i viu-lo des de dins. Banyoles acollirà de nou un cap de setmana de Triatló Internacional del més alt nivell. Seran les principals competicions d'un intens cap de setmana que, de ben segur, tornarà a consolidar Banyoles com a una de les capitals europees del triatló. I és per això que, una vegada més, necessitem la teva col·laboració com a voluntari.

TRIATLÓ DE CATALUNYA

El pròxim diumenge 8 de setembre se celebrarà a Banyoles la XXXIV edició del Triatló de Catalunya. La prova tindrà un recorregut de 1.500m de natació, 40 km de ciclisme i 10km de cursa a peu.

La mateixa prova té dues categories d'inscripció: l'absolut i l'open

Troba tota la informació als següents botons:

Et deixem la informació del recorregut, horaris, preu, localització, reglament i molt més en els botons anteriors.

Aquesta prova es disputarà en el mateix circuit que hores abans s'hi haurà celebrat la Copa del Món de Triatló. Inscriu-te i participa en un circuit de luxe i en un entorn immilorable. Viu una experiència única del trialtó!

No et perdis el vídeo

ITU Triathlon World Cup Banyoles 2019 i Classificatori del Campionat d'Espanya de Triatló

Els propers 7 i 8 de setembre Banyoles acollirà de nou un cap de setmana de Triatló Internacional del més alt nivell. La ciutat serà l'encarregada d'organitzar una de les proves de la Copa del Món de Triatló i, per primera vegada, una de les proves de la Copa del Món de Paratriatló.

Tota la informació de cada prova en els següents botons:

Els dies 7 i 8 de setembre Banyoles t'espera amb un ambient de triatló de luxe. No t'ho perdis, vine!

Segueix-nos a les xarxes d'Esports Banyoles.

#esportsbanyoles
  @esportsbanyoles