Conferència de David Barrufet a Banyoles

L'Activitat de la Càtedra d'Esport i Educació Física-Centre d'Estudis Olímpics inicia el curs acadèmic amb la conferència i presentació d'un nou ambaixador del Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat de Girona. Serà el proper dilluns 5 d'octubre a Banyoles (Museu Darder - Espai d'Interpretació de l'Estany) a les 20 hores amb entrada lliure (confirmar assistència al dir.ceef@udg.edu).

En aquesta ocasió, l'acte s'iniciarà presentant la figura del Sr. David Barrufet, ex-esportista d'alt nivell vinculat al món de l'handbol i amb un recorregut esportiu i humà reconegut internacionalment pel seus títols i lideratge en el FC Barcelona i la Selecció Espanyola d'Handbol. Porter del FC Barcelona durant 26 anys (1984 a 2010) i considerat un dels millors porters del món, recentment ha sigut anunciat com a Director Esportiu del FC Barcelona d'handbol.

El Sr. David Barrufet exposarà la seva experiència olímpica en la conferència " Ser esportista olímpic: Retrat d'una llarga trajectòria" on explicarà de primera mà la seva vivència, valors i emocions en les quatre participacions Olímpiques (Barcelona 1992, Sydney 2000, Atenes 2004 i Pequín 2008), guanyador del bronze en els Jocs Olímpics de Sydney 2000 i Pequín 2008.

L'activitat organitzada pel Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat de Girona va dirigida a mestres i professors d'Educació Física, entrenadors i tècnics esportius, així com a totes aquelles persones vinculades a l'àmbit d'Educació Física i l'Esport.